Gyakran Ismételt Kérdések - MŰSZAKI SEGÍTSÉG

Hogyan tájékozódhatok a bekötés várható időpontjáról?

Amennyiben a műszaki feltételek engedik, úgy műszakos kollégánk az Ön által megadott elérhetőségen időpontot egyeztet Önnel a szerződéskötést követő 15 napon belül.

Szolgáltatások igénybevételéhez milyen eszközökre van szükség.

  • Internet szolgáltatáshoz UTP hálózati csatlakozóval ellátott bármilyen számítógép, vagy router.
  • Telefon szolgáltatáshoz: Bármilyen Tone üzemmódú nyomógombos készülékre.
  • Tv szolgáltatáshoz

Milyen munkálatokkal jár a lakáson belüli kiépítés?

A csillagponttól vagy wifi vevőtől kábelezés szükséges a számítógépig vagy routerig, mely járhat falfúrással, kábelcsatornázással és kábelszögeléssel.

Milyen eszközök kerülnek telepítésre a szolgáltatások igénylésekor?

  • Szolgáltatásonként eltérő eszközök telepítése szükséges.
  • Wifi szolgáltatásnál: Wifi kliens antenna.
  • Metroethernet szolgáltatás esetén: nincs szükség külön eszköz beszerelésére
  • Telefon szolgáltatásnál: ATA (telefon illesztő)
  • Tv szolgáltatásnál: Router, ipbox

Lehet-e több számítógépen használni az internet szolgáltatást?

Igen, de ehhez routert szükséges beszereznie.

Mit tegyek, ha nem tudok az internetre felcsatlakozni?

Kérjük, először ellenőrizze, hogy minden telepített berendezés áram alatt van-e, és a visszajelző lámpák világítanak-e. Amennyiben áram alatt van a berendezés és a szolgáltatás mégsem működik, úgy hívja hibabejelentőnket a 06/40 696 103 számon.

Mit tegyek, ha lassú az internetem?

Használja a honlapunkon is elérhető speedtest-et „link" Amennyiben a mérés során nem az Ön csomagjának megfelelő értéket kapja, hívja hibabejelentő vonalunkat.

Mit tegyek, ha szakadozik az internetem?

Szakadozás esetén hívja hibabejelentő vonalunkat az alábbi telefonszámon
06/40 696 103

Mi az a fix IP és a dinamikus IP cím? Milyen előnye lehet számomra a Fix IP cím használatának?

Az IP-cím (Internet Protocol-cím) egy egyedi hálózati azonosító, amelyet az Internet Protocol segítségével kommunikáló számítógépek egymás azonosítására használnak. Segítségével egyértelműen azonosítható az internetre csatlakozó számítógép. Az IP szolgáltatás lehet fix vagy dinamikus. A fix IP cím egy állandó számsor, ennek segítségével minden csatlakozáskor ugyanezzel a számsorral jelentkezik be a számítógép az internetre. A dinamikus IP cím a szolgáltató által véletlenszerűen kiosztott számsor, tehát minden bejelentkezéskor változik.

A fix ip cím előnye, hogy távolról is elérhetővé válik az otthoni/irodai hálózat

Igényelhetek-e az IntelliHome Kft.-nél fix IP címet?

Igényelhet, az igényléssel kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A Fix IP cím az ÁSZF-ben meghatározott havi díjért cserébe vehető igénybe.

Mi az a domain név?

A tartománynév (angolosan domain név) az Internet egy meghatározott részét, tartományát egyedileg leíró megnevezés. A tartománynevek kiosztása és értelmezése a Domain Name System (DNS) szabályai szerint, hierarchikusan történik. A domain a számítógépek (kiszolgálók) azonosítására szolgáló névtartomány. Az internetre csatlakozó összes számítógépnek egyedi azonosítója, ún. IP-címe van, ami hasonló a személyi igazolvány számunkhoz. A számítógépek közötti kommunikáció (adatátvitel) ezen címek között zajlik. A domain nevek valójában ezen nehezen megjegyezhető IP-címeket teszik könnyen megjegyezhetővé, egyben egyedivé. A legfelsőbb szintű domain nevek – végződésük alapján – alapvetően két nagy csoportba oszthatók: nemzetközi fő domainek és nemzeti domainek. A nemzetközi fődomainek (Top Level Domain – legfelső szintű tartomány) közé tartozik például a .com (kereskedelmi tevékenységet jelöl), a .net (hálózatot – network-öt jelöl) vagy épp a .org (szervezet) kiterjesztésű domain végződések. A nemzeti domainek végződései egy-egy ország nevéből képzett rövidítések (az ISO 3166-1 szabvány szerint), például: .hu – Magyarország, .at –Ausztria, .de Németország, .fr – Franciaország, .jp – Japán. A domaineket speciális alkalmazások (DNS – névszerverek) tartják számon és böngészés alkalmával azonosítják, párosítják a hozzá tartozó IP-címmel.

Amennyiben az IntelliHome Kft. telefon szolgáltatását igénylem, kapok új telefonszámot, vagy megtarthatom a régit?

Megtarthatja régi telefonszámát , ez esetben számhordozással a régi szolgáltatójától elhordozzuk telefonszámát, a hordozás megvalósulásáig egy ideiglenes technikai számon veheti igénybe telefon szolgáltatásunkat. Amennyiben eddig nem volt telefonja, vagy régi számát nem kívánja megtartani, új telefonszámot adunk. A számhordozás az ÁSZF-ben meghatározott egyszeri díjért cserében vehető igénybe.

Milyen dokumentumok kellenek a számhordozáshoz?

A számhordozást a megrendelés időpontjában kizárólag a meglévő (számot átadó) szolgáltatónál nyilvántartott előfizető kérheti. A hordozáshoz szükséges a legutolsó telefonszámla másolata, valamint az annak befizetését igazoló dokumentum.

Mi szükséges ahhoz, hogy a számhordozás sikeres legyen?

Az átadó szolgáltatónál nem lehet díjtartozása az előfizetőnek, azaz az utolsó (még le nem járt) számlának is kiegyenlítettnek kell lennie a hordozáskor. Fontos, hogy a telefonszolgáltatását nem szabad felmondania, azt az IntelliHome Kft. fogja a számhordozás folyamán kezdeményezni.

Lehet-e több telefonkészüléket használva igénybe venni a szolgáltatást?

Igen.

Mit tegyek, ha nem működik a telefonszolgáltatás?

Kérjük hívja hibabejelentő vonalunkat. Kék szám 06/40 696 103

Mit tegyek, ha az internet szolgáltatás működik, de a telefon nem?

Kérjük hívja hibabejelentő vonalunkat. Kék szám: 06/40 696 103

TV szolgáltatás esetén igénybe vehető-e a kép a képben (PIP) szolgáltatás:

A TV készülék Pip funkciója analóg TV jelforrás (TV koax bemenete) vagy különböző jelforrások (pl. videomagno, DVD, Set Top Box) használata esetén vehető igénybe. A videomagno, DVD, a Set Top Box, a TV scart csatlakozóját használva küld jelet a TV számára. Ez a bemenet egy időben csak egy műsorjel továbbítására használható. Ez azt jelenti, hogy egy PIP-es készülék egyik ablakában pl. a TV, a másik ablakában pedig pl. a DVD lejátszó képe nézhető. A két TV csatorna műsorának egyidejű , két ablakban történő megjelenítésére digitális rendszerek esetén nincs mód.

Elérhetőek-e HD adások a rendszerben?

Igen elérhetőek az IntelliHome Kft rendszerén HD adások. Kérjük, tájékozódjon az IPTV linken, elérhető csomagkínálatunkról.

Mik a jelenlegi rendszer csak digitális televíziózásban elérhető szolgáltatásai?

Az IntelliHome Kft. digitális IPTV rendszerében számos olyan szolgáltatás elérhető, amely analóg rendszereken nem.

  • Digitális kép- és hangminőség
  • Elektronikus programújság (EPG)
  • Szülői zár a korhatáros műsorok kóddal történő eléréséhez.
  • Videotéka
  • Hírek és időjárás funkció
  • 16:9 képméret
  • Felirat- és hang nyelvének beállítása
  • műsorok rögzítése
  • Time Shifting, azaz megállítható és oda-vissza tekerhető élő műsor
  • Használatot segítő menürendszer, a rendszer nyelvének megváltoztatási lehetőségeivel.
  • Online kiegészítő csomag megrendelés
  • VOD
  • Szolgáltatói információk 

end faq

Elérhetőségeink

Nyitva tartás

Hétfő: 8:00 - 16:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 13:30

2151 Fót, Szent László utca 1.