Gyakran Ismételt Kérdések - SZERZŐDÉSKÖTÉS

Hol vehetők igénybe a IntelliHome Kft. szolgáltatásai?

Szolgáltatási területeinket folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően bővítjük. Jelenleg az alábbi településeken elérhetőek szolgáltatásaink:

Csömör, Gödöllő, Dunakeszi, Fót, Budapest XVI.,Cegléd, Csemő, Becske, Bercel, Cserháthaláp,, Galgaguta, Magyarnándor,Mohora, Nógrádkövesd,Szügy

Hogyan rendelhetem meg az IntelliHome Kft. szoltáltatásait?

Előfizető szerződéskötésre vonatkozó bejelentésére az IntelliHome Kft. több lehetőséget biztosít leendő ügyfelei számára.

  • Telefonon keresztül a 06/27 515-034 telefonszámon 
  • E-mailen keresztül a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
  • Online: Megrendelését egy rövid regisztrációs űrlap kitöltése után tudja megtenni.
  • Ügyfélszolgálatunkon személyesen a 2151 Fót Szent László utca 1. szám alatt
  • Házhoz hívhatja területi képviselőjét, amennyiben az Ön lakhelyén rendelkezünk területi képviselővel, úgy a szolgáltatási területek menüpont alatt megtalálja elérhetőségét.

Hogyan jön létre a szerződés?

Telefonos szerződéskötés esetén a szerződésnyomtatványt a bekötési lap mellé csatoljuk, így műszakos kollégánknál aláírhatja postán küldjük meg Ön számára. Ebben az esetben kérjük postafordultával megküldeni címünkre: 2151 Fót Szent László utca 1 címre.

Írásos szerződéskötéshez az IntelliHome Kft által használatos nyomtatványokat szükséges kitölteni és aláírni. Ehhez kérjük használja a weboldalunkon is elérhető „Egyedi előfizetői" nyomtatványt melyet az alábbi linken érhet el. Kérjük, a kitöltött és aláírt nyomtatványt címünkre (2151 Fót Szent István utca 1) megküldeni szíveskedjen. Nyomtatványok link

Minden esetben az előfizető, igénylőnek minősül, míg az IntelliHome Kft. aláírva meg nem küldi a nyomtatványt.

Az igénybejelentést követően az IntelliHome Kft. megvizsgálja, hogy a szerződéskötésnek műszaki akadálya van-e. Amennyiben a műszaki feltételek engedik, úgy az előfizetői szerződés létrejön és műszaki kollégáink 15 napon belül elvégzik a bekötési munkálatokat.
Amennyiben a kivitelezésnek műszaki akadálya van és nem tudjuk 15 napon belül vállalni a kiviztelés sikerességét, úgy erről külön tájékoztatást küldünk.

Hogyan módosíthatom meglévő szolgáltatásaimat?

Meglévő szolgáltatásait az IntelliHome Kft. telefonos elérhetőségén, e-mailen (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ) illetve regisztrációt követő belépés után online felületünkön vagy személyesen ügyfélszolgálati irodánkban (2151 Fót Szent László utca 1.)

Milyen feltételei vannak a szerződésmódosításnak?

Határozatlan idejű szerződéssel rendelkező ügyfeleink élhetnek a csomagjaik felfelé illetve lefelé történő váltásával, azonban akciós feltételeket kizárólag határozott idejű szerződés vállalása esetén vehetnek igénybe. Lefelé történő váltás esetén az ÁSZF-ben meghatározott csomagváltási díjat szükséges megfizetni
Határozott idejű szerződéssel rendelkező ügyfeleink kizárólag felfelé módosíthatják csomagjaikat, illetve plusz szolgáltatást vehetnek igénybe, de ennek feltétele, a határozott idejű szerződés újraindulása.
Amennyiben a díjcsomag váltás megfelel a feltételeknek, úgy az IntelliHome Kft. elvégzi a kért módosítást 5 napon belül . A műszaki módosítás feltétele, hogy az előfizető nem rendelkezik tartozással a meglévő szolgáltatására. Az új díjcsomag számlázása az aktiválás napjától esedékes.

Hogyan kérhetem a személyes adataimban bekövetkezett változások módosítását?

A személyes adataimban bekövetkezett változást írásban vagy személyesen teheti meg.
E-mailen: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy megküldheti számunkra postán ügyfélszolgálatunk címére, illetve személyesen ügyfélszolgálati irodánkban 2151 Fót Szent László utca 1.

Hogyan kérhetem szolgáltatásaim áthelyezését?

Áthelyezési igényét kizárólag írásban, formanyomtatványunkon tudjuk elfogadni, melyet erről a linkről tud letölteni vagy online felületünkön regisztrációt/belépést követően.

Beérkezéstől számított 15 napon belül megvizsgáljuk, hogy a kért áthelyezésnek eleget tudunk-e tenni. Amennyiben nem, úgy erről külön tájékoztatjuk. Ha az áthelyezésnek akadálya nincs úgy 15 napon belül elvégezzük azt. Az áthelyezés díja az ÁSZF 1.sz melléklet 1.2 pontjában meghatározottak szerint kerül kiszámlázásra.

Hogyan kérhetem az szolgáltatási cím változásának módosítását?

A szolgáltatási címen bekövetkezett változást írásban vagy személyesen teheti meg.
E-mailen: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Személyesen vagy postán ügyfélszolgálatunk elérhetőségén: 2151 Fót Szent László utca 1.

A módosításhoz hivatalos Önkormányzati igazolás csatolása szükséges.

Ki köthet szerződést?

Szerződést az ingatlan tulajdonosa vagy annak személyes hozzátartozója köthet, amennyiben elmúlt 18 éves. Bérlő esetén tulajdonos hozzájárulás szükséges mely nyomtatvány az alábbi linken elérhető.

Milyen dokumentumokra van szükség a szerződéskötéshez?

A szerződés megkötéséhez személyigazolványára vagy nem magyar állampolgárok esetében útlevelére van szükség. Amennyiben nem az Ön tulajdonában van az ingatlan, úgy bérlő részére kiállított tulajdonosi hozzájárulásra (link) van szükség.

Miért előnyös, ha határozott idejű szerződést kötök.

Határozott idejű szerződés vállalása esetén igénybe veheti kedvezményes ajánlatainkat, melyek az ÁSZF-ben meghatározott listaárainkhoz képest sokkal kedvezőbbek Ön számára, valamint a bekötést is kedvezményesen tudjuk vállalni ilyen esetekben.

Mi történik a határozott szerződés lejárta után?

A szerződésben vállalt, határozott idő lejárta után, a szerződés automatikusan határozatlanná válik, így szolgáltatásai nem szűnnek meg. A kedvezményes ár azonban az ÁSZF-ben meghatározott listaárra módosul, azonban lehetősége van újabb határozott idejű szerződés vállalása esetén az aktuális kedvezményeket igénybe venni.
Kérjük ezzel kapcsolatban keressen minket elérhetőségeink egyikén:
Telefonon:27/515-034; 06/40 696-103
Személyesen ügyfélszolgálatunkon: 2151 Fót Szent László utca 1.

Hogyan járhatok el hozzátartozóm nevén lévő szerződéssel kapcsolatban.

Ügyintézését kizárólag a hozzátartozója által aláírt meghatalmazással tud megtenni.
Amennyiben a szolgáltatást igénybe vevő elhunyt, úgy a halotti anyakönyvi kivonatra bemutatása szükséges.

 

end faq

Elérhetőségeink

Nyitva tartás

Hétfő: 8:00 - 16:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 13:30

2151 Fót, Szent László utca 1.